Jij bent een klantgerichte, energieke duizendpoot die graag samenwerkt om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Jij bent van nature nieuwsgierig en wilt precies weten wat de klantvraag is. Je bent op de hoogte van ontwikkelingen in de branche en bent daarmee de schakel tussen de klant en de interne organisatie.
Spreekt dit je aan? Lees dan vooral verder en reageer op onze vacature Accountspecialist scholen op onze frontoffice. Een veelzijdige functie waarin onze klant, het klantproces en de klanttevredenheid centraal staat.
Wat ga je doen?
Jij zorgt voor een optimale dienstverlening richting onze klanten. Jij kent de klant door en door en bewaakt het klantproces zodat dit op rolletjes verloopt. Je beantwoordt alle binnenkomende telefoontjes en zorgt dat na ieder gesprek de klant optimaal geholpen is. Jij communiceert tijdig en helder met onze klanten over de interne en externe klantprocessen en je trekt hierin samen op met onze relatiebeheerder. Je bent de schakel tussen onze afdelingen logistiek, inkoop en ICT met maar één doel voor ogen: alles voor klant! Werkzaamheden die hier onder andere bij horen zijn;
- Binnenkomende klantvragen beantwoorden en verder uitzetten binnen de organisatie
- Bewaking van openstaande klantvragen en opvolging / terugkoppeling hiervan
- Ondersteunen van klanten bij het samenstellen van de leermiddelenlijst
- Proactieve rol in het opstellen en bewaken van de jaarplanning omtrent de leermiddelenvoorziening
- Regisseren van klantevents, zoals de inname en uitgavetrajecten
- Evaluatierapporten opstellen, zowel inhoudelijk als cijfermatig
- Voorstellen doen met betrekking tot procesoptimalisatie
- Introduceren en implementeren van nieuwgebouwde IT applicaties bij klanten
Wat vragen we?
Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding in de commerciële of administratieve richting. Je bent analytisch sterk en kunt uitstekend werken met diverse computerprogramma’s, waaronder Excel. Je bent proactief, vasthoudend en durft kritisch te zijn. Je bent communicatief sterk, zowel in woord als geschrift. Je bent flexibel ingesteld en kunt snel schakelen tussen verschillende rollen en kunt goed omgaan met wisselende werkdruk. Je bent een kei in het plannen, organiseren en prioriteiten stellen. Jij weet de verbinding te leggen tussen diverse afdelingen en de klant en zorgt dat alle werkzaamheden gestroomlijnd verlopen. Je koppelt moeiteloos het klantbelang aan het belang van OdJ en draagt bij aan een hoge klanttevredenheid. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie en ervaring binnen het onderwijs is een pré.
Word onze nieuwe collega!
Ben je enthousiast? Solliciteer dan direct door je motivatie en CV te sturen naar Ellen de Valk (personeelszaken@osingadejong.nl) of bel naar 06-53312442 voor meer informatie.