Bel ons0515 - 58 00 81

Medewerker Callcenter (vakantieperiode 2020)

Wat houdt het in?

Als Callcentermedewerker voor de afdeling Expertisecentrum Onderwijs zorg jij voor een goede en nette afhandeling van het klantencontact met leerlingen (particulieren). Jij bent de schakel tussen OsingadeJong en de klant!

In de zomer openen we op onze site een ‘webshop’ waarin leerlingen (particulieren) zelf hun boekenpakket kunnen samenstellen. Zij bellen ons met vragen over de bestelmogelijkheden en de artikelen, maar ook als het ze niet goed lukt om de bestelling op de juiste wijze te maken of als er iets is misgegaan.
Als callcentermedewerker ondersteun je klanten op het gebied van vragen, problemen en klachten.
Zo beantwoord je vragen over wanneer de uitlevering van de boekenpakketten plaatsvindt en geef je bijvoorbeeld de track en trace-codes door van postpakketten.
Je bent niet bang om de telefoon op te nemen en beseft maar al te goed dat jij hét visitekaartje van OsingadeJong bent!


Wat ga je doen?

- Het aannemen van binnenkomende telefoontjes;
- Het correct te woord staan van leerlingen met vragen, klachten of wijzigingsverzoeken;
- Het beantwoorden van klantvragen en het verstrekken van juiste info;
- Het afhandelen en archiveren van binnenkomende e-mails;
- Het afhandelen en registreren van gemelde klachten;
- Doorverbinden van telefoontjes bij moeilijke vragen naar onze specialisten in het Expertisecentrum Onderwijs;
- Het registreren van gewijzigde gegevens in het systeem;
- Het tijdig signaleren/ rapporteren van bijzonderheden aan je leidinggevende.

Wat vinden wij belangrijke competenties voor het callcenter?
- Minimaal MBO 3 / 4 werk -en denkniveau;
- Minimaal 3 weken achtereenvolgend beschikbaar in de maanden augustus/ september;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je vindt het leuk om een oplossing te vinden voor een probleem;
- Je bent servicegericht en hebt een dienstverlenende instelling;
- Je kunt je goed inleven in de klant;
- Je kunt goed luisteren en door midden van vragen achter het probleem komen van de klant;
- Je blijft rustig in stressvolle situaties (bij klachten, of als er telefoontjes in de wachtrij staan);
- Je kunt goed werken met computers in diverse programma’s;
- Als je ervaring hebt in een callcenter, horeca of in een winkel, dan heb je zeker een streepje voor!

Wat bieden wij jou?

  • Een functie met veel verantwoordelijkheid
  • De kans om je te ontwikkelen in een werkomgeving bij een ambitieuze, groeiende organisatie
  • Een passende beloning op basis van jouw werkervaring en opleiding

Word onze nieuwe collega!
Ben je enthousiast? Meld je aan via het aanmeldformulier en geef hierin je beschikbaarheid op en dat je geïnteresseerd bent in de functie callcentermedewerker!
Heb je vragen over de functie? Dan kan je ons mailen op het e-mailadres vakantiewerk@osingadejong.nl